پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 1195
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ |
به مدت یک هفته در کرمانشاه:

مراسم نوروزگاه در طاقبستان و بیستون برگزار می شود

مراسم نوروزگاه و جشنواره نوروزی به مناسبت ایام عید و استقبال از مسافران و گردشگران به مدت یک هفته در بیستون و طاقبستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، فردا و همزمان با شروع رویداد مهم گردشگری شهر کرمانشاه به عنوان پایتخت نوروزی، شهرداری بیستون نیز در نظر دارد به منظور استقبال هر چه بهتر از مسافران و بازدید کنندگان از میراث جهانی بیستون به مدت هفت روز ویژه برنامه ای ترکیبی از نوروزگاه و جشنواره نوروزی و برنامه ویژه اجرای زنده موسیقی توسط گروه های نامی استان و مهمان از دیگر شهرهای کشور برگزار کند.

این برنامه ها از فردا عصر و همزمان با برگزاری مراسم در پایگاه طاق بستان با هماهنگی معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه و مدیریت پایگاه میراث جهانی بیستون شروع شده و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، قسمت اجرای زنده موسیقی از ساعت ۱۵.۳۰ آغاز خواهد شرد ضمن اینکه با همت متولیان پایگاه جهانی و اداره میراث فرهنگی استان همزمان با این مراسم نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و تولیدات بومی استان در محوطه مجموعه باستانی بیستون برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.