پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 11252
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گزارش تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ |
رئیس بازرسی اصناف کرمانشاه خبر داد

تعطیلی پارک‌های اصلی کرمانشاه/ ورودی‌های "تاق‌بستان" مسدود شد

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از تعطیلی پارک‌های اصلی شهر در مبارزه با کرونا و مسدود شدن ورودی‌های "تاق‌بستان" خبر داد.
تعطیلی پارک‌های اصلی کرمانشاه/ ورودی‌های

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، رامین پهلوانی امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: از امروز با توجه به دستور ستاد مبارزه با کرونا تعطیلی پارک‌های اصلی کرمانشاه را در دستور کار قرار داده‌ایم.
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه کمبود نیرو و تجهیزات در اجرای دستورات ستاد وجود دارد، گفت: جابه‌جایی نیروها با یک تن تجهیزات سنگین کار زمان بری است، اما همه سعی خود را در اجرای دستورات ستاد مبارزه با کرونا به کار می بریم.
وی ادامه داد: همکاری نیروهای فرمانداری، یگان امداد، اتاق اصناف، مرکز بهداشت، صنعت معدن، شهرداری و… را داریم و با همه توان با نصب نیوجرسی در ورودی و خروجی پارک ها و مسیر های اصلی و نیز تعطیلی قلیانسراها و رستوران ها که منبع انواع آلودگی ها هستند را انجام می‌دهیم.
این مسؤول خاطرنشان کرد: همه ارگان های نظارتی پای کار هستند و برای جلوگیری از رفت و آمد به خاطر مبارزه با بیماری کرونا بعضی از پارک ها با گذاشتن نیوجرسی بسته شده که از جمله آن مسیرهای چم بشیر، طاقبستان، پارک کوهستان و پارک شرقی است.
پهلوانی تاکید کرد: مردم باید خود نیز رعایت کنند، چراکه این بیماری خطرناک است و رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیرضروری حائز اهمیت خواهد بود.
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه یادآور شد: همه قهوه‌خانه‌ها، قلیانسراها و رستوران ها در این مسیرهای ذکر شد، از امروز تعطیل و پلمب می‌شود، خصوصا قلیانسراها که منبع اصلی آلودگی است و با افرادی که فک پلمب کنند یا قوانین را رعایت نکنند با معرفی آنان به مراجع قضایی به طور ویژه برخورد خواهد شد، لذا از شهروندان تقاضا داریم همکاری را برای دستگاه های اجرایی داشته باشند.
مصاحبه کامل این گزارش را می‌توانید اینجا ببینید


گزارشگر: مهراد امیری
انتهای پیام/ ت.آ

نویسنده : Mehrdad Amiri | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.