پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 1124
  پرینتخانه » اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, یادداشت تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰ |
یادداشت

مسئولان کرمانشاه تا چه اندازه مسئولیت پذیر هستند؟

اخباری از برخی مسئولان مختلف استان منتشر شد که در آن هر کدام تلاش کردند به مردم بگویند پیگیری آن مسوول باعث شده تا کرمانشاه در شمار مناطق جنگی کشور قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، امروز خبر خوشی در استان کرمانشاه مبنی بر قرار گرفتن کرمانشاه در شمار مناطق جنگی کشور قرار گرفت.
براساس این گزارش، این موضوع مثبت هرچند با تاخیر، اما سرانجام اتفاق افتاد و می بایست از تلاش مسئولان استان که پیگیر آن شدند قدردانی کرد.
در این بین، اما خبرهایی از برخی مسئولان مختلف استان منتشر شد که در آن هر کدام تلاش کردند به مردم بگویند پیگیری آن مسئول باعث شده تا کرمانشاه در شمار مناطق جنگی کشور قرار گیرد.
اگر این کار برای رضای خدا و خدمت به مردم بوده که ان شاءالله اینگونه بوده نیاز نیست آن را اینگونه در بوق و کرنا کرد، چراکه بزرگان دین تاکید کرده اند خداوند کار نیک با نیت نیک و بی منت را اجر خواهد و خود بر همه چیز کاملا آگاه است.
اما در اینجا این سوال و آرزو مطرح می شود، که ای کاش مسئولان محترم در پذیرش مشکلات و قصورات هم اینگونه عمل می کردند و مسئولیت آن را به عهده می گرفتند و برای رفع آن تلاش بیشتر می کردند، که در این صورت بسیاری از مشکلات کنونی، هم اکنون وجود نداشت.
رسول مرادی فعال رسانه
انتهای پیام/ت
 

نویسنده : رسول مرادی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.