پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 11095
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۲۲ |
انسیه شاه حسینی در گفت‌وگو با شهرروشن:

بزرگترین آرزویم ساخت فیلم دفاع مقدس در کرمانشاه است

کارگران و فیلم‌نامه‌ نویس سینمای ایران گفت: بزرگترین آرزویم ساخت فیلم دفاع مقدس در کرمانشاه است.
بزرگترین آرزویم ساخت فیلم دفاع مقدس در کرمانشاه است

انسیه شاه حسینی امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: بزرگترین آرزوی این است یا خودم بیایم کرمانشاه و فیلم دفاع مقدس کار کنم.

کارگران و فیلم‌نامه‌ نویس سینمای ایران خاطرنشان کرد: برای جشنواره بین‌المللی فیلم آثار خوبی را از اکثر کشورها دریافت کرده‌ایم و سینمایی مقاومت بخش جذاب کار است.

این مسؤول بیان کرد: کرمانشاه همیشه برای من بغضی است و حس دراماتیکی به آن دارم، چراکه که دوران دفاع مقدس به این شهر آمدم و ماجرای عملیات مرصاد و آدم های این منطقه و شرایطی که پشت سر گذاشته اند را دیده‌ام، اما سهمی از امکانات نداشته اند و همیشه همانند بچه بسیجی واقعی نیمه سیر از سر سفره بلند شدند.

شاه حسینی تاکید کرد: حق کرمانشاه بیشتر از این است و اوضاع را برای خدمات رسانی به این مردم غیور و انقلابی باید بهتر فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک کار هنری دارم به اسم ” به کودکان شلیک نکنید” پنج سال است نوشته ام و در عراق فیلم برداری شده و امیدواریم مشکلات مالی آن حل بشود و بتوانیم هرچه سریع تر کلید بزنیم.

این کارگردان و هنرمند مطرح حوزه فیلم و دفاع مقدس یادآور شد: اثر “زیباتر از زندگی” را ساختیم که در مورد زندگی شهید والامقام سیدحسین علم الهدی بود، همچنین مربوط به عنایات نصر است، که ارتش و سپاه به صورت مشترک با هم انجام دادند.

کارگران و فیلم‌نامه‌ نویس سینمای ایران اظهار داشت: بزرگترین آرزویم این است یا خودم بیایم به کرمانشاه و فیلم دفاع مقدس کار کنم یا هنرمندان این استان بتوانند این اقدام را انجام دهند و من هم بتوانم حضور مستقیم داشته باشیم و به آنها کمک کنم.

ویدئو کامل این مصاحبه را می‌توانید در اینجا ببینید

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.