پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 11049
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ |
انسیه شاه حسینی مطرح کرد

لزوم تامین اعتبار فیلم حماسی/ ضدانقلابیان را جذب فرهنگ مقاومت کنید

کارگران و فیلم‌نامه‌ نویس سینمای ایران از لزوم تامین اعتبار فیلم حماسی خبر داد و گفت: ضدانقلابیان را هم باید جذب فرهنگ مقاومت کرد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، انسیه شاه حسینی در جلسه هماهنگی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و هنری استان در قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: اگر مرکز فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) که بودجه‌ و پول در اختیار دارد بصیرت داشته باشد و به هنرمندان سفارش دهند که فیلم در محور ایثار ساخته شود و ۵۰ فیلم با محتوای گذشت و فداکاری بسازید و این مفاهیم تبلیغ شود همه پای کار می آیند.
کارگران و فیلم‌نامه‌ نویس سینمای ایران خاطرنشان کرد: مسئله فیلم مقاومت باید غیرمستقیم و حالت حماسی داشته باشد، ما آثاری می‌خواهیم که مخاطب با دیدن آن احساس کند که در ایران با امنیت زندگی می‌کند و این حس منتقل شود و قدر آن را بفهمند.
وی تاکید کرد: معاون فرهنگی سپاه پاسداران و دیگر نهادها باید به جوانان اعلام کند که بودجه می‌دهیم برای فیلم سازی تا آن ضد انقلابی که در خانه سینما است، وقتی بفهمند از آنها در ساخت فیلم دفاع مقدس حمایت می‌شود و خوب اکران خواهد شد پای کار میآید، چرا شخصیتی مثل “امین حیایی” وقتی در فیلم “قلاده های طلا” بازی کرد آن همه تخریبش کردند و خود را به هر راهی زد و بازی کرد تا پذیرفته شود؟! از نیروها باید حمایت کنیم.
این مسؤول تصریح کرد: اگر از افرادی که کارهای ارزشی در عرصه سینما تولید می‌کنند حمایت شود، همه می آیند، چرا خانه سینما می داند که اگر فیلم دفاع مقدس بسازد و از نظام و شهید آثار تولید کند دیگر به آنها اکران و پول خوب داده نمی‌شود، تهیه کننده سراغ آنها نمی‌رود و….
کارگران و فیلم‌نامه‌ نویس سینمای ایران اظهار داشت: اگر حوزه هنری که ۲۵۰ سینما در اختیار دارد و دیگر ارگان ها و صداوسیما حمایت کنند هنرمند هم تشویق می‌شود و آثار خوبی در عرصه دفاع مقدس تولید خواهد شد.
فیلم این جلسه را اینجا ببینید


انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.