پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 11034
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ |
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه:

ظرفیت خوبی در تولید فیلم "مقاومت" کرمانشاه داریم

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: پتانسیل و ظرفیت های خوبی در زمینه تولید فیلم مقاومت در کرمانشاه داریم.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، همایون زین‌الدین در جلسه هماهنگی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که با حضور انسیه شاه حسینی کارگردان سینمای ایران و فیلم‌نامه‌ای نویس مطرح کشور به همراه جمعی از مدیران فرهنگی و هنری استان که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه بسیج هنرمندان به عنوان سرباز ولایت در خدمت هنرمندان است و در این راستا نیاز به حمایت ارشاد، حوزه هنری و دیگر نهادهای فرهنگی داریم.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ادامه داد: امروز به همراه خانم انسیه شاه حسینی کارگردان سینمای ایران و فیلم‌نامه‌ نویس مطرح کشور برای تبادل نظر و دیدار به ارشاد آمدیم تا در اجرای بهتر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در استان همفکری کنیم.
این مسؤول یادآور شد: نیاز به سخت افزاری و نرم افزاری ارشاد و دیگر نهادهای فرهنگی را داریم تا هنرمندان حمایت شوند، همچنین از قبل در فضای مجازی فراخوان ها را اعلام کردیم تا در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت مشارکت کرده و اثر تولید کنند.
وی با بیان اینکه در سطح استان حمایت های سازمان بسیج هنرمندان را هم داریم و به مدت یک هفته نمایش فیلم مقاومت خواهیم داشت، گفت: از ارشاد درخواست داریم که سالن های آمفی‌تئاتر را در اختیار بسیج هنرمندان قرار دهند و عموم مردم بتوانند بیایند و فیلم های جشنواره مقاومت را به صورت رایگان نگاه کنند.
زین‌الدین افزود: کامران رضایی مسؤول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان، رئیس انجمن سینما جوان استان و هنرمند مطرح کرمانشاهی در عرصه فیلم سازی نیز برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت پیگیری لازم از طریق متولیان در تهران را دارد و از قبل نیز در جلسه‌ای مصوب کردیم جشنواره فیلم در سراسر استان برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی در تولید فیلم مقاومت در کرمانشاه داریم و می‌توان از کمک کانون های مساجد و بسیج نیز در اجرای بهتر استفاده کنیم و پای کار باشند و مردم بتوانند رایگان فیلم مقاومت را ببینند.
این مسؤول اظهار داشت: سینماها در حیطه حوزه هنری است و با دیداری که با افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه انجام دادیم حمایت حوزه هنری و استفاده از ظرفیت دو سینما در کرمانشاه برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و تعامل با سازمان بسیج هنرمندان را اعلام کردند و سبب دلگرمی است.
فیلم این جلسه را اینجا ببینید


انتهای پیام/ ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.