پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 10965
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ |
استاندار کرمانشاه:

مطبوعات در منافع کرمانشاه مطالبه‌گری کنند/ ضرورت تکمیل پروژه آزادراه کربلا

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مطبوعات در مورد منافع کرمانشاه مطالبه‌گری کنند، گفت: تکمیل پروژه آزادراه کربلا در استان مهم است.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه نکوداشت روز خبرنگار که ظهر امروز در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه با حضور جمعی از مدیران مسؤول رسانه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: استانی را تحویل گرفتم که با نرخ ۲۲ درصد بیکاری همراه بود و با شعار اشتغالزایی صورت نخواهد گرفت.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه امروزه ایجاد شغل از دشوارترین کارهای ممکن است، گفت: طی سال جاری جهش تولید ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را در نظر گرفتیم، اما از اصحاب رسانه این مطلب را نقد نکردند که این هزینه از کجا تامین می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: توقع داریم مطبوعات مطالبه گری کنند، اما مطالبه ای که منافع استان را در بر بگیرد و با این رویه مردم رسانه ها دوست خواهند داشت.
این مسؤول ادامه داد: آیا از اصحاب رسانه پرسیدند یا مطالبه کردند که آزادراه کربلا را چرا درست نمی‌کنند و چه دلیلی دارد یک ساعت در داخل دیگر شهرها باید باشیم.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: اگر کرمانشاه پیشرفت نداشته شهامت داشته باشیم و خود را نقد کنیم و تنگ نظری ها را کنار بگذاریم.
بازوند تصریح کرد: آیا به عنوان رسانه یا مدیران چقدر توانستیم این سینه ستبر و چهره زیبا ایران را به کشور و جهان بشناسانیم.
استاندار کرمانشاه افزود: تنها مدیری بودم که ۴۵ بار در مقابل برنامه زنده تلویزیونی پاسخگویی مردم و آحاد جامعه شدم.
وی گفت: در دو سال اخیر کوشش کردیم شاخص بیکاری را از ۱۷ به ۱۵ رساندیم و این نرخ بیکاری انباشته شده از سنوات گذشته بوده است، همچنان که گذشتگان مورد سوال قرار نگرفتند بنده هم مورد پاسخگویی قرار نمی گرفتم، اما تلاش کردیم این نرخ کاهش پیدا کند.
این مسؤول بیان کرد: سرمایه گذار استان در کرمانشاه باید جذب و حفظ شوند و اگر مدیران نتوانند آنها را نگه دارند در واقع توسعه ای صورت نمی‌گیرد.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: به خود می بالیم که در استان کرمانشاه مقرر شده ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام بپذیرد.
بازوند با تاکید بر اینکه امر سرمایه جریان سیال است، افزود: چرا نمیتونیم موانع سر راه آن را برداریم، پتروشیمی اسلام آبادغرب بعد از ۲ سال و نیم که دنبال آن بودیم مقرر شده است، که هفت هزار میلیارد تومان وزارت نفت در این پروژه سرمایه گذاری کنند.
این مسؤول خاطرنشان کرد: بنده به عنوان استاندار بایست فضای استان را مثبت جلوه دهیم و سرمایه گواراتر را جوب کنیم.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مرز پرویز خان سال ۹۹ بیش از ۳۳ درصد صادرات داشته است و تنها مرزی است که باز بود، گفت: یک هزار و ۱۰۰ خودرو بار تخلیه شد و چهار هزار نفر آنجا کار می‌کنند، که خوشبختانه هیچکدام به کرونا مبتلا نشدند و صادرات و خدمات رسانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.