پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 10865
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۵۵ |
در هفته عفاف و حجاب صورت گرفت

توزیع و اهدای ۳۰ بن چادر به بانوان هنرمند کرمانشاه

بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در هفته عفاف و حجاب 30 عدد بن چادر به بانوان هنرمند استان اهدا و توزیع کرد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، طی هفته جاری به مناسبت گرامیداشت هفته “حجاب و عفاف” با همکاری حوزه اصناف و بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کرمانشاه، تعداد ۳۰ عدد بن چادر را در بین هنرمند محجبه توزیع کرد.
براساس این گزارش، کانون بسیج هنرمندان ناحیه کرمانشاه، اصناف و بسیج جامعه زنان ناحیه در این راستا همکاری لازم را به عمل آورند، همچنین این اقدام با هدف تشویق هنرمندان در حوزه های اقشار و محلات هم توزیع و اهدا شده است.
بانوان هنرمندان در رشته‌های هنرهای تجسمی، نقاشی ، شعر و خوشنویسی در این طرح مورد حمایت قرار گرفتند و اهدای چادر به این بانوان محجبه در سالیان متمادی از سوی این نهادهای اجرایی انجام پذیرفته است.
گفتنی است، اجرای طرح عفاف و حجاب برای فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر زنان در فعالیت‌های اجتماعی است و در مسیر اجر نهادن به عفاف و حجاب بانوان هنرمند و سایر بانوان تحت پوشش سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

نویسنده : فاطمه‌ز هرا تکلف ‌پور | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.