پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 10655
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ |
مدیر اسبق خبرگزاری فارس کرمانشاه مطرح کرد

اطلاعات تکمیلی پرونده شکایت از ۴ خبرنگار کرمانشاهی در دفاع از انقلاب

مدیر اسبق خبرگزاری فارس استان کرمانشاه گفت: طبق اطلاعات تکمیلی پرونده شکایت از چهار خبرنگار کرمانشاهی" در دفاع از انقلاب" براساس پیگیری و رایزنی صورت گرفته مختومه اعلام شد.

م. فولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه در خصوص موضوع طرح شکایت مدیرکل اسبق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به دلیل اعتراضات اصحاب رسانه به ویژه چهار خبرنگار کرمانشاهی در دفاع از انقلاب و نقد به اجرای شبهای فرهنگی” این اداره در دو سال گذشته و حواشی آن در سال جاری، اظهار داشت: این موضوع که در واقع شروع آن و پرونده طرح شکایت مربوط به سال ۹۷ بوده و سال ۹۸ حکم غیابی صادر شده و حکمی قطعی صادر نشده است، لذا قابل تجدید نظر و واخواهی است.
مدیر اسبق خبرگزاری فارس استان کرمانشاه ادامه داد: براساس پیگیری های صورت گرفته این پرونده در پروسه تحویل ادله و مدارک و نیز رایزنی قرار دارد و اکنون در مرحله رضایت و ارائه اسناد و مدارک ارسالی از سوی متشاکی ها قرار گرفته، که در نتیجه پرنده مختومه اعلام شده است.
این فعال رسانه‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق اطلاع از روند پرونده دیگر متشاکی های این پرونده از همه چهار خبرنگار انقلابی کرمانشاه رفع محکومیت شده، در حال حاضر نیز پرونده موضوعیت ندارند، اما امیدواریم دیگر شاهد چنین مسایلی نباشیم و مسؤولان در پاسخگویی به اصحاب رسانه مقداری صحه صبر خود را بالا ببرند.
وی گفت: این موضوع شکایت از رسانه ها بازی دو سر باخت برای مسؤولان استان کرمانشاه است و در هر صورت بازنده مسؤولان هستند و با شکایت بازی چیزی حل نمی‌شود.
فولادی تاکید کرد: آن‌ چه مهم خواهد بود تحلیل رسانه ها است و مسؤولان هم می‌توانند طبق راهکارهای پیشنهادی و همفکری رسانه ها جامعه را اصلاح کنند، چراکه طرح شکایت هرگز راه حل مناسبی نبوده است.
مدیر اسبق خبرگزاری فارس استان کرمانشاه بیان کرد: موضوع رضایت از این خبرنگاران بیانگر اهمیت کار اصحاب رسانه و نشانه جایگاه رسانه ها و رایزنی است، چراکه انتشار اخبار واقعی حق آنان است و جایگاه خود را حفظ می‌کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.