پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 10554
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ |
طی پیامی مطرح شد

لبیک هنرمندان بسیجی به مطالبه رهبر در ترویج عشق و ایثار مدافعان سلامت

هنرمندان بسیجی در عمل به مطالبه رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای ترویج عشق و ایثار مدافعان سنگر سلامت برای مقابله با کرونا، لبیک گفتند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان؛ هنرمندان بسیجی در راستای عمل به مطالبه رهبرمعظم انقلاب اسلامی جهت به تصویر کشیدن عشق و ایثار مدافعان سنگر سلامت برای مقابله با ویروس کرونا، لبیک گفتند.
متن پیام سازمان بسیج هنرمندان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هنر دقیق ترین و رساترین وسیله انعکاس اندیشه ها و آرمان های شریف می باشد .هنری که در خدمت حق، انسانیت و راستی و درستی قرار داشته باشد ارزشمند محسوب می شود.
(( مقام معظم رهبری))
هنر را رسالتی است به بلندای آسمان نیلگون و به صداقت سپیده ی صبح؛ آنگاه که از قلب و روح پاک هنرمند متعهد برآمده و با زدودن ناخالصی ها، روح انسان را در عالم بی بدیل معنا سیر میدهد.
هنری جهادی که چون رزمنده ای عاشق سربند لبیک یا حسین به پیشانی میبندد و به دل میدان میزند و در سنگر ایمان می ایستد و اوج جهاد و خدمت را خلاقانه روایت می کند، روایتی عاشقانه که عبور از سیم خاردار نفس است و رهیدن از اسارت خاک.
فرمایش امیدبخش رهبر جهادی انقلاب امام خامنه ای عزیز که فرمودند :
(( کاش کسانی بتوانند مثل شهید آوینی این جهاد عظیم و عمومی را روایت کنند ؛ همچنان ‌که شهید آوینی با آن بیان شیرین و زیبا و اثرگذارِ خودش توانست جزئیّات جبهه را برای ما روایت بکند و آن را ماندگار بکند. کاش کسانی بتوانند این کار را بکنند؛ هم در گفتار و هم در نوشتار و هم در کارهای هنری و نمایشها و پدیده‌های هنری )) بسیار پیامی است تاریخی برای هنرمندان عزیز بسیجی در سازمان بسیج هنرمندان به عنوان بزرگترین تشکل مردمی و داوطلبانه هنری.
و اکنون هنرمندان بسیجی در لبیک به امر رهبر و مقتدایشان با عزمی راسخ در رزمایش همدلی و عاشقی، به تاسی از علمدار میدان هنر، شهید مرتضی آوینی ، علم بر دوش آمده اند تا راویان روایت فتح باشند و این حماسه های بلند را با هنر خویش جاودانه کنند . ماهنرمندان بسیجی از این پس نیز با توجه به تاکید پرچمدار انقلاب، امام خامنه ای عزیز با عزمی دو چندان به میدان می آییم تا فداکاری و ایثار مدافعان سلامت و جهاد گران سنگرهای عاشقی را در رزمایش همدلی و کمکهای مومنانه به تصویر بکشیم.
بی شک تا همیشه ، زیبایی آفرینی و از خودگذشتگی جهادی مردم این دیار، بر کتیبه ی پر نقش و نگار تاریخ باقی خواهد ماند و مادران در گوش فرزندان خود از همت والا و بصیرت بی نظیر این‌مردم قصه ها نجوا خواهند کرد و بزرگ منشی این دریادلان سینه به سینه به گوش ایندگان خواهد رسید.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.