پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 10340
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ |
مسؤول سازمان بسیج رسانه کرمانشاه خبر داد

اجرای رزمایش مواسات و همدلی بسیج رسانه کرمانشاه/ ۱۵۰ بسته معیشتی توزیع شد

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از اجرای رزمایش مواسات و همدلی بسیج رسانه استان و توزیع 150 بسته معیشتی در بین خبرنگاران فعال کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، حسن موحد امروز در رزمایش مواسات و همدلی طرح کمک مومنانه سازمان بسیج رسانه استان، ضمن تجلیل از خبرنگاران فعال که در این ایام همپای مدافعان سلامت در حال خدمت و اطلاع رسانی هستند، اظهار داشت: اصحاب رسانه استان توانستند با اقدام موثری در امر آگاهی بخشی جامعه تلاش و خدمات خوبی در پیشگیری از کرونا انجام دهند.
مسؤول سازان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: اگر امروز مردم مومن در راه اجرای دستورات الهی و کمک به همنوعان پای کار باشند، خدا هم آنان را یاری می‌کند و همواره موفق و پیروز می‌شوند.
وی با یادآوری اینکه کرونا ویروس ۲۱۰ کشور را درگیر کرده و بیش از چهار میلیون مبتلا در دنیا وجود دارد و تاکنون ۲۰۰ هزار نفر نیز جان باخته‌اند، تصریح کرد: با وجود اینکه کشور ایران جزو دو الی سومین کشور بحرانی بود، اما با روحیه مردم انقلابی و الگو از دفاع مقدس با به کار گیری مدافعان سلامت (بر خلاف کشورهای مدعی دموکراسی که با سلاح علم و تکنولوژی راه به جایی نبردند) اقدامات جانانه ای داشتند.
موحد با بیان اینکه ایران تبدیل به سنگر دفاع مقدس در مبارزه با کرونا شده است، خاطرنشان کرد: هموطنان کارگاه های تولیدی ماسک و دستکش راه‌اندازی کردند و کالاهای پزشکی ساختند که حرکت بزرگ و بی نظیری بود و هر روز شاهد این همدلی و کمک های مومنانه مبنی بر فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری در راستای اقدام جهادی هستیم و افتخار عظیمی است.
این مسؤول ادامه داد: تجلی ظهور این همدلی در مقابل ویروس مخرب جهانی که جهان را مستاصل کرده، قابل تقدیر است، چراکه و جمهوری اسلامی ایران به پیشرفتی رسیده که این تجهیزات را به دیگر نقاط جهان صادر می‌کند.
مسؤول سازان بسیج رسانه استان کرمانشاه تاکید کرد: رسانه های استان حرکت جهادی در این راستا داشتند و در این رزمایش پیشتاز بودند و با امید دادن به مدافعان سلامت با آنان همسو شدند، لذا هدایایی با عنوان کمک مومنانه و تجلیل از این ازخودگذشتگی آنان به همت بسیج رسانه و مرکز افق آستان مقدس سیده فاطمه سلام الله علیها در شهر کرمانشاه اهدا شد.
این مسؤول اظهار داشت: پیوندی جهادی در فضای مقدس و خدمت رسانی در بین اهالی رسانه استان حاکم است و همدل در جبهه انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند.
گفتنی است، در طرح رزمایش مواسات و کمک مومنانه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه و مرکز افق آستان مقدس سیده فاطمه سلام الله و در مرحله اول ۱۵۰ کمک معیشتی بین خبرنگاران فعال استان توزیع شد و مرحله دوم نیز اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.