پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13215
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ |
معاون وزیر کشور:

کلانشهر کرمانشاه لیاقت خدمات بیشتری دارد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: مَردم کرمانشاه لیاقت خدمات رسانی بیشتر هستند.
کلانشهر کرمانشاه لیاقت خدمات بیشتری دارد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، مهدی جمالی نژاد، عصر امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان اینکه همه پروژه عمرانی در کشور فعالیت دارند، گفت: در سالهای اخیر حوادث دلخراش بسیاری از جمله سیل، زلزله، آتش سوزی های گسترده و در دو سال اخیر شیوع کرونا را تجربه کردیم که هرکدام فشارهای اقتصادی بسیاری به کشور وارد کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره با وجود تحریمها، اما هیچ یک نتوانست اجرای پروژه های عمرانی کشور را متوقف کند، افزود: بیشتر این پروژه‌ها با سرعت بالایی در حال اجرا قرار دارند.

جمالی نژاد با بیان اینکه در هفته دولت گذشته ۱۸ هزار پروژه عمرانی در کشور افتتاح شد، ادامه داد: در دهه فجر سال گذشته نیز بیش از ۳۰ هزار پروژه با صرف اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور به بهره برداری رسیده است.

این مسؤول با یادآوری اینکه در زمینه سیل و زلزله‌های مختلف در کشور ۱۶۰هزار واحد مسکونی در کشور به همت بنیاد مسکن ساخته شده، گفت: بیش از ۴۰ هزار پروژه به همت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفت.

معاون وزیر کشور از استقبال گسترده مَردم از انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: ۲۲۵ هزار نفر برای انتخابات شوراهای روستا و بیش از ۵۲ هزار نفر برای انتخابات شوراهای شهر کاندیدا شده بودند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه مورخ ۱۴ مرداد همزمان با تحلیف رییس جمهور جدید، شوراهای جدید شهر و روستا هم آغاز به کار خواهند کرد، افزود: امیدواریم فعالیت آنها در این دوره با آبادانی هرچه بیشتر شهرها و روستاها همراه بشود.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه از شورای جدید شهر کرمانشاه هم انتظار داریم در خدمت مردم باشد و زمینه توسعه هرچه بیشتر شهر کرمانشاه را فراهم کند، خاطرنشان کرد: لیاقت مَردم کرمانشاه بیش از این خدمات است.

این مسؤول با بیان اینکه اکنون کرمانشاه درجمع ۹ کلانشهر کشور قرار گرفته و می‌تواند از اعتبارات مخصوص کلانشهرها بهره‌مند شود، اظهار داشت: امیدواریم در سالهای آتی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این شهر باشیم و اقدامات موثری انجام بشود.

ویدیو این مراسم را می‌توانید اینجا ببینید

انتهای پیام/ ت/ آ

نویسنده : Mehrda Amiri | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.