پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 11901
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ |
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه:

جشن نیکوکاری در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از برگزاری جشن نیکوکاری در استان خبر داد.
جشن نیکوکاری در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام، محسن رخصی، اظهار داشت: هر سال در ایام پایانی سال و در آستانه سال نو برنامه ملی و کشوری جشن نیکوکاری به صورت همزمان در سرتاسر کشور با مشارک هموطنان نوع دوست در این کار خداپسندانه برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه ادامه داد: امسال جشن نیکوکاری با شعار«عیدی برای همه» طی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور، امسال جشن نیکوکاری متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال زنگ جشن نیکوکاری به صورت آنلاین در سامانه آموزشی «شاد» نواخته می‌شود، افزود: این برنامه در روز چهارشنبه، سیزدهم به صورت مجازی در مدارس از طریق سامانه شاد برگزار می‌شود.

رخصی تصریح کرد: در روز پنجشنبه، چهاردهم اسفندماه این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری سطح استان اجرایی می‌شود و در روز پانزدهم نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه ضمن دعوت از هم‌استانی‌ها در این کار خداپسندانه شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ (بانک ملی) و یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* می‌توانند مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.